Imate smisel za pisanje, ste dobri v raziskovalnem novinarstvu ali pa vas enostavno veselijo določene tematike, o katerih bi radi pisali? Potem je vsekakor čas za postavitev bloga, ki ga boste lahko delili s svetom. Ampak, kako priti do občinstva, sploh tistega pravega, ki ga tovrstne vsebine zanimajo?

Z vami bomo delili nekaj izvrstnih idej in napotkov, kako uspeti kot bloger. Ko govorimo o uspešnih blogerjih, ne moremo mimo dejstva, da imajo vsi nekaj skupnega. Veliko občinstvo in redne bralce, žilico za socialne medije ter občutek za ljudi in marketing.

Začrtajte vsebinsko pot

Če ne želite po nekaj objavljenih prispevkih zmedeno klikati bo blogu in tuhtati, komu ste ga sploh namenili, si že na začetku postavite vodilne smernice. O kateri temi (ali temah) boste pisali, na kakšen način in kakšen pečat pri bralcih želite pustiti.

Na ta način boste tudi precej lažje našli svoj krog bralcev in z njimi kvalitetno komunicirali. Če boste pisali v slovenskem jeziku, se morate zavedati, da bo ta krog manjši, kot če bi pisali v angleškem. Ne glede na to pa še vedno mislite na bistvo vašega bloga in se tega potem tudi držite.

Promocija bloga

Super, vaše prve objave so na blogu, z videzom ste zadovoljni in menite, da je spletna stran pripravljena sprejeti prve obiskovalce. Kako do njih? Za začetek predvidevajmo, da si ne boste želeli naprtiti velikega finančnega bremena z oglaševanjem in boste raje poizkusili z gverilskimi taktikami.

Nikakor ne boste zgrešili, če boste svoj blog podprli vsaj s Facebook stranjo in Instagram profilom. Zavedati pa se je treba, da boste na obeh najprej morali nabrati nekaj sledilcev, da se bo to kasneje poznalo na samem obisku in branosti vašega bloga.

Kako nabrati sledilce na socialnih omrežjih?

Vprašanje iz naslova pa lahko dopolnimo še z enim. Katerih sledilcev si želite na njih? Obstajajo namreč tudi nekateri profili in strani, ki se za določen denar prodajajo skupaj s sledilci. A vprašajte se, so to zagotovo tisti, ki si bodo želeli prebirati vaše zapise?

Najbolje boste naredili, če boste sledilce premišljeno nabirali sami. Res je, da to lahko traja, a bo od njih precej več efekta kot od gruče ljudi, ki jih vaše pisanje morda niti ne zanima preveč. Lahko si pomagate tudi s plačanimi objavami, kjer s filtri targetirate osebe, ki so vaši potencialni bralci.

Video vsebine so super!

Ljudje obožujemo dobre videe, zato razmislite tudi o tem segmentu. Če boste videe dejansko snemali, je najbolje, da si odprete profil na kanalu YouTube in tam nalagate vse videe, ki jih nato na enostaven način objavite na svojem blogu. Tako se boste izognili zasedenosti prostora na vašem paketu gostovanja, stran pa bo delovala hitreje.

Pa še nekaj. Ne pozabite na moč mailingov. Že takoj na začetku na svoj blog namestite obrazec za naročanje na vaše super zanimive vsebine. Tako boste sčasoma zgradili kvalitetno bazo e-naslovov, za katere boste prepričani, da jih bo vaša e-pošta v nabiralniku vedno razveselila. In ne pozabite na GDPR!

Avtor