Spletna optimizacija je izjemnega pomena za uspešnost vašega posla, sploh v primeru, ko gre za spletno trgovino. Ker boste odvisni od prodaje na spletu in od tega, koliko obiskovalcev bo našlo vašo spletno trgovino, boste morali poskrbeti za kvalitetno izvedbo optimizacije.

Kako optimizirati spletno trgovino, da se bo ta odrezala kar najbolje? Pod to vprašanje sodi kar nekaj odgovorov, zato smo jih za vas pripravili v nadaljevanju tega članka.

1. Tehnična optimizacija spletne trgovine

Če želite, da bodo vaši kupci zadovoljni in se bodo radi zadržali v vaši spletni trgovini, jim boste morali ponuditi še kaj več kot le ugodne cene. Sem štejemo tudi tehnično optimizacijo, ki zajema optimizacijo same kode spletne strani kot tudi optimizacijo strežniškega sistema.

Vse to bo namreč močno vplivalo na hitrost delovanja vaše spletne trgovine. Ljudje smo danes postali izredno zahtevni, kar se tega tiče. Če se spletna trgovina nalaga predolgo, jo bomo hitro zapustili in odšli h konkurenci. Tega pa nočete, mar ne?

2. Vsebinska optimizacija spletne trgovine

Za uspešen posel na spletu vas bodo morali obiskovalci najprej najti. Ker večina za iskanje po spletu uporablja spletni iskalnik Google, bo vaš cilj, da boste na določene ključne besede seveda povsem pri vrhu. To pa si boste sčasoma zagotovili na način, da bodo vsebine v vaši spletni trgovini pravilno optimizirane.

Izbrati boste morali ustrezne ključne besede, jih uporabiti v naslovih in opisih izdelkov ter imeti to v mislih tudi v primeru optimizacije posameznih kategorij in oznak. Še en ključen detajl so fotografije. Te morajo biti optimizirane tako tehnično kot vsebinsko.

Tehnični del se nanaša na velikost samih fotografij, ki ne smejo biti prevelike, saj to upočasnjuje nalaganje stran, kar smo izpostavili že pri tehnični optimizaciji. Vsebinski del optimizacije fotografij pa je vsekakor njihovo poimenovanje in uporaba ključnih besed tako pri naslovu kot oznakah, sicer Google ne bo vedel, kaj se na njih nahaja.

Pri vsebinski optimizaciji dodajmo še, da je dobro, če so na spletni strani objavljene kvalitetne vsebine. To so lahko tudi opisi izdelkov, ki jih prodajajo, ti pa naj ne bodo krajši od 300 besed. Uporabite tudi relevantne fotografije in videoposnetke. Pišite blog!

3. META optimizacija spletne trgovine

Kar je za iskalnike še zelo pomembno, so META naslovi in opisi. Vse strani, podstrani in članki bodo v iskalniku prikazani tako, kot boste želeli in nastavili vi. To pomeni, da boste za vsako od teh vsebin uredili naslov in opis tistega, kar se na strani nahaja. Pri tem boste seveda uporabili ključne besede in se v opisu potrudili pritegniti kupca h kliku na prikazano vsebino.

Optimizacija spletne trgovine je zahteven proces saj ob običajni spletni optimizaciji zahteva še kar nekaj dodatnih znanj in dela. Nadvse pomembna je tudi uporabniška izkušnja (UX ali User Experience). Svojim kupcem morate karseda olajšati brskanje po spletni trgovini, pa tudi sam postopek do končnega nakupa.

Na tem mestu lahko rečemo, da pod optimizacijo spletne trgovine zagotovo spada tudi skrb za zadovoljnega uporabnika, in to ne le način, kako na Googlu priti čim višje. In ne pozabite na mobilne naprave! Več kot polovica vseh spletnih uporabnikov za dostop do spleta uporablja mobilne naprave. Če vaša spletna trgovina nanje ne bo pripravljena, boste lahko ob zelo velik del prihodka.

VM Lab
Avtor