Kaj je digitalni marketing?

Digitalni marketing

Digitalni marketing je prav poseben način oglaševanja. Poslužuje se številnih digitalnih oziroma elektronskih naprav, prek njih pa želi doseči čim večjo množico potencialnih strank ali uporabnikov. Svoje stranke tako dosega prek mobilnih telefonov, televizije, radia, spletnih omrežij, igralnih konzol, tablic in še bi lahko naštevali … Zaradi svojega velikega dosega postaja digitalni marketing bistvena komponenta za uspešnost določenega izdelka ali blagovne znamke.

Danes ljudje vedno več časa preživimo na spletu, uporabljamo računalnike in pametne telefone. Žal smo zaradi tega »v živo« vedno težje dosegljivi, predvsem pa v takšnem primeru oglaševalcem ne nudimo dovolj podatkov o sebi ter o svojih interesih. Digitalni marketing ima prednost v tem, da podjetje doseže uporabnika ravno takrat, ko ta išče določen izdelek, ter ga osebno nagovori. Pri tem uporabi različne osebne podatke, kot so spol, starost, stan, dohodek in podobno.

Digitalni marketing proti tradicionalnemu marketingu

Digitalni marketing v primerjavi s tradicionalnim oglaševanjem deluje bolje, saj uporabniku posreduje veliko bolj relevantne ponudbe. Te ponudbe so, kot smo že omenili, prilagojene številnim različnim dejavnikom.

Data driven marketing

Pri digitalnem marketingu gre pogosto za t. i. “data driven marketing”.

Bistvena prednost digitalnega marketinga se skriva tudi v tem, da podjetje ne plačuje za tiste uporabnike, ki niso potencialni kupci njegovega izdelka. Digitalni kanali namreč omogočajo ciljanje, s katerim se izločijo vsi neprimerni kandidati. Obenem pa se podjetje tako tudi uči, kdo bolje reagira na ponudbe, kaj deluje in kaj ne – vse to mu omogoča bogata spletna analitika.

Digitalni marketing ima številna učinkovita orodja, med najbolj donosna pa vsekakor spadata e-poštni marketing in ponovno trženje (ang. Remarketing). E-poštni marketing je uspešen prav zaradi tega, ker je ugoden in ne plačujemo za vsak klik ali prikaz. Remarketing pa temelji na dejstvu, da stranke svoje odločitve za nakup oblikujejo dalj časa, nekje od pol leta pa vse do enega leta. Tako lahko podjetja nagovarjajo uporabnike ves čas odločanja.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja