Kaj pomeni CGP?

Celostna grafična podoba

Podjetnike in oblikovalce boste pogosto slišali govoriti o celostni grafični podobi ali CGP. Kaj to sploh pomeni in na kaj se nanaša?

Vsako podjetje, blagovna znamka, pa tudi druge oblike javnih in zasebnih institucij ali tako rekoč vsakdo, ki želi uspešno nastopati na trgu, potrebuje svoj CGP. Celostna grafična podoba je način, kot se vizualno predstavlja v javnosti, torej prepoznavni zaščitni znak. CGP vsebuje vse vizualne elemente, ki predstavljajo znamko ali podjetje – tako logotip kot oblikovanost slogana (tipografija in barve). Marsikatero podjetje svoj CGP nadgrajuje še s tako imenovano zvočno podobo, ki jo dodajajo tistim vrstam komunikacije, ki imajo tudi avdio komponento. Gre za zvočni podpis ali glasbo, ki se uporablja v TV in radijskih oglasih, na telefonskih odzivnikih in podobno.

Kje vse se uporablja CGP?

Celostna grafična podoba naj bi se nahajala v/na vseh komunikacijskih sredstvih podjetja ali blagovne znamke. Logotip, slogan in vse ostalo, kar je predmet CGP, na primer posebna barva, uporabljamo na žigih, kuvertah, vizitkah, etiketah, cenikih, promocijskem materialu, v oglasih, v internih in javnih publikacijah …

Zakaj je CGP tako pomemben?

CGPCelostna grafična podoba je eden izmed najboljših načinov, da naredimo podjetje oziroma blagovno znamko prepoznavno. Pri podjetjih, kjer se je na primer logotip ljudem dobro vtisnil v podzavest, ti takoj prepoznajo podjetje že po samem CGP in nobeno dodatno predstavljanje ni potrebno. Prav tako je poslovanje precej lažje.

Ko potrošniki ali podjetja vidijo logotip znamke, ki ji zaupajo, takoj vedo, da gre za kakovostne proizvode, torej imajo zaposleni v marketingu veliko manj dela, da poskrbijo za dobre prodajne rezultate.

Kakšna naj bo celostna grafična podoba?

CGP mora biti premišljen, saj odraža tako našo dejavnost kot vrednote podjetja ali blagovne znamke, torej velja vsekakor najeti najboljšega oblikovalca, kar si jih lahko privoščimo. Poleg tega mora biti CGP čim bolj brezčasen – z leti sicer vsak CGP potrebuje kakšno prilagoditev oziroma modernizacijo, a bistvo prav zaradi razpoznavnosti vendarle ostaja isto.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja