Izdelava spletne trgovine in pomen oblikovanja

Izdelava spletne trgovine

Izdelava spletne trgovine zahteva razmislek o veliko področjih. Za podjetje, ki mu bo izdelava zaupana, pa to pomeni predvsem razmislek o samem tipu trgovine, njeni organiziranosti, uporabi modulov ter seveda o oblikovanju. Marsikdo, ki se ukvarja s spletnimi trgovinami, vam bo dejal, da oblikovanje niti ni najbolj pomembno in več štejejo »stvari v ozadju«. Pa ni povsem tako. Izdelava spletne trgovine na profesionalnem nivoju, ki lahko zagotovi dober promet, vsekakor zahteva tudi dober dizajn ter dobro podporo v vsebinski obliki.

Kakšno naj bo oblikovanje?

Izdelava spletne trgovine mora biti predvsem po meri kupcu, ne pa prodajalcu. Lastnik trgovine ima lahko svoje želje, vendar ne gre pozabiti, da mora biti videz strani prilagojen predvsem ciljni skupini, ki jo želi nagovoriti. Če ponujate poslovne rešitve, morate poskrbeti za drugačen videz kot v primeru, da nudite artikle za prosti čas. Če bodo kupci predvsem ženske, mora biti videz zasnovan drugače kot v primeru, da bodo kupovali moški. Povedano drugače: izdelava spletne trgovine s pripomočki za peko je gotovo drugačna od izdelave trgovine z avtomobilskimi deli.

Načrtovanje spletne trgovine

Priporočamo vam, da načrtovanje spletne trgovine prepustite profesionalcem.

Odličen primer, kako lahko načrtovanje spletne trgovine poskrbi za oblikovno navdušujoč izdelek, smo našli pri podjetju Degriz. Izdelava spletne trgovine Degriz temelji na sodelovanju več oddelkov, kjer oblikovanje ni v podrejenem položaju, temveč je usklajeno s funkcijskim načrtovanjem, oboje pa teži v smer, ki lahko zagotovi največjo možno tržno uspešnost.

DegrizProgramiranje in oblikovanje z roko v roki, poleg tega pa še vključitev podpornih sistemov (družbena omrežja, e-mail marketing itd.), zagotavljajo namreč tako lepo in funkcionalno spletno trgovino, kot hkrati že velik del marketinških aktivnosti. Tako lahko izdelava spletne trgovine že sama po sebi poskrbi, da se bo spletna trgovina kar najbolje približala uporabnikom in uporabnicam spleta. Poskrbi, da bo prišla kar najhitreje v stik s ciljno skupino, z njo pa tudi vzpostavila dober odnos, zaradi katerega ne bo s konverzijami prav nobenih težav. Uspeh je tako rekoč že zagotovljen.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja